Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

Παιδιά, τι γίνεται; Του μπαίνω, βγε (αί)νω ο γάμος…

Πώς λέμε του … «κουτρούλη ο γάμος»; Τα «αλίευσα» από την «Ελευθεροτυπία». Θεωρώ ότι έχουντη σημασία τους.Ποια; Ελάτε, τώρα…… Διαβάστετο όνομα. Βγενόπουλος. ΟΤΕ. ….MIG…Πολυσχιδής και πολυεπίπεδος όμιλος. Πανταχού παρών. Και τα πάντα πληρών. («Πληρών», έγραψα. Μην παρεξηγηθούμε και πέσει καμιά μήνυση. Όχι τίποτε άλλο αλλά είμαι στην κατηγορία Τσίπρα. Στερούμαι ασυλίας αλλά και των υπολοίπων)
Διαβάστε, λοιπόν. Και μην ξεχνάτε. Οι συνειρμοί δεν απαγορεύονται. Επιτρέψτε, λοιπόν, στη φαντασία σας να καλπάσει…. Blue Star, Vivartia, ιχ,α!!!!
«Επίθεση... φτήνειας από Βγενόπουλο
Σε νέα κίνηση «καλής θέλησης» προς την κυβέρνηση προχωρεί ο Βγενόπουλος. Μετά το πάγωμα στους ναύλους της Blue Star, η Vivartia, που επίσης ελέγχεται από τη MIG, ανακοίνωσε χθες μείωση 3% στην τιμή χονδρικής στο νωπό γάλα Δέλτα. Η έκπτωση θα ισχύσει από τη Δευτέρα 2 Ιουνίου και θα αντιστοιχεί σε 4-5 λεπτά στην επίσημη τιμή χονδρικής, που είναι 1,30 ευρώ το λίτρο. Το ζητούμενο είναι κατά πόσο θα περάσει και στη λιανική, που είναι 1,40 - 1,45 ευρώ το λίτρο».
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=48383896

«Παραίτησαν» τον πρόεδρο των ακτοπλόων γιατί δεν αύξανε τα ναύλα
«Πόλεμο» μεταξύ των ακτοπλοϊκών εταιρειών - μελών της Ενωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας (ΕΕΑ), με πρώτο θύμα τον πρόεδρό της Μιχάλη Σακέλη, προκάλεσε χθες η ανακοίνωση της Blue Star Ferries ότι μέχρι τη λήξη της καλοκαιρινής περιόδου, στο τέλος Σεπτεμβρίου, δεν πρόκειται να αυξήσει ούτε κατά ένα ευρώ το ναυλολόγιο των πλοίων της.
Η απόφαση αυτή, που αφορά τα πλοία Blue Star, Paros, Naxos, Ithaki, Diagoras, Super Ferry, και Blue Star 2 και ξεφεύγει από τη «λογική» της διαμόρφωσης καρτέλ, βρήκε αντιμέτωπους εκπροσώπους άλλων εταιρειών που ετοιμάζονται για νέες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων, με αιτιολογία το ακριβό πετρέλαιο……
Ωστόσο, η Blue Star Ferris, η οποία έχει περάσει στον πλήρη έλεγχο της MIG του Ανδρέα Βγενόπουλου, επιμένει στη δέσμευσή της να μην προχωρήσει σε καμιά αύξηση της τιμής των εισιτηρίων μέχρι τη λήξη της καλοκαιρινής σεζόν και επικαλείται τα εκατομμύρια επιβατών που τη στηρίζουν, και τη συμβολή της στην ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης και της οικονομίας των νησιών, που εξυπηρετούν χειμώνα-καλοκαίρι τα πλοία της….»
Περισσότερα στο
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=34340376

Δεν υπάρχουν σχόλια: