Αντιγράφω και προσυπογράφω το παρακάτω κείμενο διαμαρτυρίας συμπολίτη αναγνώστη της «Ελευθερίας». Αναφέρεται σε μία μόνο από τις εταιρείες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι και οι υπόλοιπες λειτουργούν αψεγάδιαστα.
Παρόμοια προβλήματα έχω κι εγώ με τη forthnet στην οποία είμαι συνδρομητής στο 2play. Από τις 5 Φεβρουαρίου που ενεργοποιήθηκε η συνδρομή μου κοντεύω να γίνω κολλητός με όλα τα άτομα του call center.
Δίνω μια μικρή προθεσμία ακόμη έως τη στιγμή της «έκρηξής» μου, οπότε και θα τους στείλω πακέτο τον εξοπλισμό αρνούμενος, φυσικά, να πληρώσω πρόστιμα πρόωρης αποχώρησης και τα ρέστα.
Η επιστολή του συμπάσχοντα συμπολίτη αναφέρει:
«Τηλε-προβλήματα
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ -και δεν είναι ο μόνος- συμπολίτης μας με τις -υποτίθεται- παρεχόμενες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνει αλλά φευ δεν έχει!
Και όπως το έχουμε ξαναπεί, η οργή δεν προέρχεται τόσο από την αδυναμία της εταιρίας να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της, όσο από την επιεικώς απαράδεκτη αντιμετώπιση της οποίας τυγχάνει ο καταγγέλλων (τα στοιχεία στη διάθεση της «Ε»), ο οποίος γράφει:
«Έχω Τellas Zisto και ανήκω στο ιδιόκτητο δίκτυό της (Full LLU) και εδώ και ένα μήνα (από 2/2/08) αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα και με το τηλέφωνο αλλά και με το internet. Καθημερινά το τηλέφωνο κόβεται για πάνω από 4-5 ώρες ενώ όταν είναι ενεργό ακούγονται πολλά παράσιτα και θόρυβος καθώς επίσης και συνακρόαση (ακούω άλλες συνομιλίες μέσα στη γραμμή μου). Όσο για το internet τι να πω! Τη μισή και πλέον μέρα δεν μπορώ να συνδεθώ και όταν συνδέομαι κατεβάζω με ταχύτητες dial up με 15-20kbps και υποτίθεται ότι έχω 12MBPS. Έχω ελέγξει τα πάντα φίλτρα και τις πρίζες με ηλεκτρολόγο και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού μου. Οι τιμές μου επίσης είναι πολύ καλές SNR: 20 db και Attenuation: 9 db καθώς βρίσκομαι πολύ κοντά στο DSLAM της περιοχής που ανήκω (Φιλελλήνων). Έχω πάρει πολλές φορές τηλέφωνο στο 1212 (αναγγελία βλαβών) και έχω επανειλημμένα δηλώσει το πρόβλημά μου μετά από πολύωρη αναμονή. Κουράστηκα με τα λόγια και γι’ αυτό θέλω πράξεις και έργα! Έχει και η υπομονή τα όριά της! Αναρωτιέμαι τελικά αν η εν λόγω εταιρία πράγματι παίζει με τη νοημοσύνη μας και μας θεωρεί ανόητους ή πολίτες τελευταίας κατηγορίας! Κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους μ’ αυτή την κοροϊδία και γι’ αυτό σκοπεύω να απευθυνθώ και στην ΕΕΤΤ. Είναι τρομερά απαράδεκτο να πληρώνω για υπηρεσίες που δεν έχω!».
Θα απαντήσει κανείς;»
Πηγή: http://www.eleftheria.gr/index.php?MDL=pages&page=article&SiteID=MTA5NjU=&all=1
Σάββατο 8 Μαρτίου 2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου