Το προσυπογράφω. Αφορά στην κατασκευή των σχολείων.
«Ανάκλιση
ΔΕΝ μπορεί τα παράθυρα των αιθουσών που βρίσκονται στον 1ο ή και στο 2ο όροφο σχολείου να είναι ανοιχτά, ελεύθερα. Και δίχως βεράντα από κάτω. Δικαίως ανησυχούν οι γονείς για τη συμπεριφορά μικρών παιδιών.
Αλλά κι οι σχεδιαστές των κτιρίων έχουν δίκιο. Πώς να βάλουν κάγκελα στα παράθυρα. Φυλακή θα δείχνει το σχολείο. Κάπου ανάμεσα προβάλλει λύση. Ας είναι τα παράθυρα σταθερά, να μην ανοίγουν. Μονάχα με ανάκλιση, να αερίζονται οι αίθουσες. (Δεν είν’ απλό;)».
Από: http://www.eleftheria.gr/index.php?MDL=pages&page=article&SiteID=OTMxMQ==&all=1
2 σχόλια:
Βάζω κι εγώ την υπογραφή μου στο κείμενο. Κι αν όχι με ανάκλιση τουλάχιστον με φεγγίτες στο πάνω μέρος που να ανοιγοκλείνουν.
Πάντως, γενικεύοντας ίσως την κουβέντα, θα πρέπει κάποτε να προβληματιστούμε πως, ανεξάρτητα από τα ανακλινόμενα ή μη παράθυρα, σημαντικό είναι να εξετάσουμε αυτό καθαυτό το θέμα "σχολικό κτίριο" και "όροι καταλληλότητάς" του από παιδαγωγικής, ψυχολογικής, αισθητικής και περιβαλλοντικής σκοπιάς. Φαντάζομαι πως συμφωνούμε ότι "σχολικό κτίριο" σημαίνει κάτι πολύ περισσότερο από τέσσερις τοίχους και μια υποτυπώδη αυλή.
Δημοσίευση σχολίου